2013. december 3., kedd

~Kritika 1.~

Kritika:

Sziasztok! Hát ez lesz az első kritikám. Megpróbálok igazán hibákat keresni, de lehet olyan bloggal is találkozok ami hibátlan. Úgyhogy sok sikert!:) És nyugodtan lehet kérni kritikát, megpróbálom mindig időben hozni!

                                                         
Design:
Ebbe nincs nagy belekötni valóm hisz nagyon szép és tetszik nekem. A háttér is illik a fejlécedhez. De lehet van egy kis hozzászólásom, én nekem talán a fejléc jobban tetszene ha a végei le lennének kerekítve, de így is szép.      10/10
Elrendezés:
Ebbe sincs beleszólásom, talán annyi hogy egy kis megosztó ikont raknék oda oldalra.De ezért viszont pontot nem vonok le! 10/10
Fogalmazás:
Szépen fogalmazol, és a történeted is jól kitaláltad. Semmi rosszat nem találtam.
10/10
Helyesírás:
A helyesírásodban nem nagyon találtam hibát, Vagyis egyet találtam, mikor kis betűvel kezdted a mondatod. De ez végülis nem nagyon nagy hiba, talán máskor jobban figyelj!
10/10
Ne feledd, ezek csak tanácsok, nem muszály megfogadni!
Összesen: 40/40 
További jó blogolást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése